Retouren

We streven ernaar om elke bestelling zo snel en goed mogelijk te leveren.
Helaas gaat er wel eens iets mis. Heeft u een verkeerd of kapot product ontvangen?
Of bent u niet tevreden met uw aankoop?
Wij lossen dit graag voor u op!
Hieronder vind u informatie en voorwaarden over Ruilen & Retourneren.

 Retourneren van een bestelling 

Om uw retourzending correct en zo snel mogelijk te kunnen verwerken,
verzoeken wij u om het/dit retour formulier in te vullen.
Nadat u het formulier heeft ingevuld ontvang u doorgaans binnen één of
twee werkdagen een e-mail met hierin retourinstructies of een andere oplossing.

U kunt de bestelling bekijken en passen voordat u besluit deze te houden of retourneren.
De producten mogen niet beschadigd zijn geraakt door gebruik. 

Besluit u om het product toch te retourneren dan zijn de retourkosten die u hiervoor maakt
geheel voor eigen rekening muv garanties

 

Verwerking van retourzendingen

Wij streven ernaar om retourzendingen binnen 1 tot 3 werkdagen te behandelen.
Na het afronden van de verwerking van u retourzending,
kunt u het aankoopbedrag doorgaans binnen 1 tot 2 werkdagen
weer op uw rekening verwachten.

 

Incompleet of onjuist pakket ontvangen

Het ontvangen pakket komt niet overeen met uw bestelling?
Neem zo snel mogelijk na ontvangst contact op met onze klantenservice.
Vermeld uw ordernummer en geef aan welke producten u heeft ontvangen.
Deze foutjes kunnen wij beter en sneller verhelpen per mail,dan wanneer
u telefonisch contact opneemt. Wanneer u een mail stuurt ontvangen wij
ook graag gelijk een foto van hetgeen u ontvangen heeft.
Onze klantenservice zal na ontvangst van u mail helpen om ervoor te zorgen
dat u zo snel mogelijk de juiste bestelling in huis heeft.

 

Retourkosten

Retourkosten zijn altijd voor eigen rekening muv defecten producten,
garanties en door ons verkeerd afgestuurde producten.


Beoordeling door klanten: 9.2/10 - 474 beoordelingen